Elektra
Gebaseerd op het populaire Marvel-stripboek speelt Jennifer Garner de hoofdrol in deze actievolle serie als Elektra, een huurmoordenares die de ultieme strijd voert tussen goed en kwaad.
Van de makers van X-Men en Daredevil. De superster Jennifer Garner bewijst als de meest sexy actieheld die ooit is verschenen in Marvel Comics dat looks dodelijk kunnen zijn. De ijskoude en eenzame Elektra (Garner) is weer tot leven gekomen nadat ze dodelijk werd verwond in Daredevil. Nu leeft ze alleen nog om te doden als 's werelds dodelijkste huurmoordenaar. Met behulp van haar vechtkunsten en Kimagure, het vermogen om in de toekomst te kijken, bevindt Elektra zich op ramkoers met de duisternis, totdat haar nieuwste opdracht haar dwingt een keuze te maken die zal leiden tot haar verlossing of vernietiging in de ultieme strijd tussen goed en kwaad.