Een Disney-sprookesjprinses komt tot leven in het hedendaagse Manhattan als een gemene koningin haar de echte wereld in stuurt. Is haar idee van romantiek wel in die wereld te vinden?
Voor aanstaande prinses Giselle is het leven een sprookje... tot ze uit animatieland Andalasia wordt verbannen door een gemene koningin en in de niet-magische, live-action wereld van het hedendaagse Manhattan wordt gestort. Als een cynische, nuchtere advocaat haar komt helpen, is hij zich niet bewust van de betovering die van deze onschuldige, vrolijke vreemdelinge uitgaat.