Encino Man
Twee schoolvrienden graven een bevroren oermens op in hun achtertuin. Wanneer het levende fossiel ontdooid is, denken de vrienden dat hij hen populair kan maken op school, maar in plaats daarvan zorgt hij overal waar hij komt voor oer-hilarische chaos!
Encino Man, met Pauly Shore in de hoofdrol, biedt de meest hilarische grappen in 2 miljoen jaar! Het begint allemaal wanneer twee schoolvrienden een bevroren oermens opgraven in hun achtertuin. Wanneer het levende fossiel ontdooid is, denken de vrienden dat hij hen populair kan maken op school. Maar hun plannetje loopt mis als de nieuwkomer hun leven op zijn kop zet en overal waar hij komt voor oer-hilarische chaos zorgt! Je zult Encino Man, met Sean Astin en Brendan Fraser, zeker weten steengoed vinden. Deze onbesuisde, ontzettend grappige komedie laat zien hoe de zaken uit de hand lopen wanneer de Steentijd botst met het Rock-tijdperk.