Enough Said
Om haar af te leiden terwijl haar geliefde dochter zich klaarmaakt om het nest te verlaten om naar de universiteit te gaan, begint een gescheiden masseuse te daten met een lieve, maar ietwat onwetende man met wie ze een leuke verstandhouding deelt. Later komt ze erachter dat hij de ex-man van haar nieuwe vriendin is.
Eva (Julia Louis-Dreyfus) gaat binnenkort scheiden en ze vraagt af wat haar volgende act zal zijn. Dan ontmoet ze Marianne (Catherine Keener), de belichaming van haar perfecte zelf. Ze zijn van middelbare leeftijd en single en Eva besluit om een gokje te wagen bij Albert (James Gandolfini). Dit is een lieve, grappige en gelijkgestemde man. Het wordt ingewikkeld als Eva ontdekt dat Albert in feite de gevreesde ex-man van Marianne is. Deze scherpe, inzichtelijke komedie volgt Eva, terwijl ze op humoristische wijze probeert om in het geheim beide relaties te onderhouden en zich afvraagt of de rampzalige ex van haar nieuwe favoriete vriendin haar geluk kan zijn.