Exodus: Gods And Kings
Erkend regisseur Ridley Scott (Gladiator, Prometheus) is terug met het epische avontuur Exodus: Gods and Kings, waarin een moedige man de macht van een heel imperium onder handen neemt. Hij komt in opstand tegen de Egyptische Farao Ramses en neemt 600.000 slaven mee op een legendarische reis van ontsnapping uit Egypte en de afschuwelijke plagen van het land.