First Daughter
Samantha Mackenzie kan niet wachten om het ouderlijk huis te verlaten en op zichzelf te gaan wonen als ze gaat studeren aan de universiteit. Toch zal het voor Samantha niet gemakkelijk worden, omdat haar vader de president van de Verenigde Staten is en ze momenteel in het Witte Huis woont. Wanneer ze verliefd wordt op een andere student, probeert Sam zich te onttrekken aan haar beschermende omgeving en brengt ze zichzelf en het land in gevaar.