Flora en de Fantastische Eekhoorn
‘Flora en de Fantastische Eekhoorn’ is een heerlijke komedie gebaseerd op het veelgeprezen boek over het 10 jarige meisje Flora, een groot stripboek liefhebster en een zelfverklaard cynicus, wiens ouders onlangs gescheiden zijn. Nadat ze een eekhoorn redt die ze Odysseus noemt, komt Flora erachter dat hij unieke superkrachten heeft. Ze maken een hilarisch avontuur mee dat Flora’s leven voorgoed zal veranderen.