For the Boys
Met de hulp van zanger en danser Dixie Leonhard wil de Amerikaanse entertainer Eddie Sparks tijdens de Tweede Wereldoorlog wat plezier naar de soldaten brengen.
Met de hulp van zanger en danser Dixie Leonhard wil de Amerikaanse entertainer Eddie Sparks tijdens de Tweede Wereldoorlog wat plezier naar de soldaten brengen. Ze worden het perfecte team en toeren van Noord-Afrika naar de Stille Oceaan om voor ‘de jongens’ op te treden.