Four Falls of Buffalo
De Buffalo Bills waren in 1989 een talentvol team met grote spelers als Jim Kelly, Bruce Smith, Thurman Thomas en Andre Reed, die allemaal een plekje hebben in de Hall of Fame. Maar het talent was net zo aanwezig als hun slechte functioneren en de ruzie onderling. Toch veranderde het team met de bijnaam 'De Bekvechtende Bills' in een macht om rekening mee te houden.
De Buffalo Bills waren in 1989 een talentvol team met grote spelers als Jim Kelly, Bruce Smith, Thurman Thomas en Andre Reed, die allemaal een plekje hebben in de Hall of Fame. Maar het talent was net zo aanwezig als hun slechte functioneren en de ruzie onderling. Toch veranderde het team met de bijnaam 'De Bekvechtende Bills' in een macht om rekening mee te houden. Van 1990 tot 1993 wonnen ze zoveel AFC-kampioenschappen dat ze het record van vier opeenvolgende Super Bowl-finales op hun naam mochten schrijven, al is dit niet waarom ze beroemd zijn. Dit is het verhaal over een team dat niet bekend werd om hun bovenmenselijke prestatie om vier keer op rij in de Super Bowl-finale te komen, maar omdat ze die finales stuk voor stuk verloren.