Genoa Bridge Disaster
Een special waarin het tragische verhaal wordt verteld over het instorten van de Morandibrug in Genua, waarbij 43 mensen om het leven kwamen. We zien eerst de gebeurtenissen in de aanloop van de ramp in chronologische volgorde, afgewisseld met een paar scènes waarin kritieke momenten van de instorting worden getoond.
Een special waarin het tragische verhaal wordt verteld over het instorten van de Morandibrug in Genua, waarbij 43 mensen om het leven kwamen. We zien eerst de gebeurtenissen in de aanloop van de ramp in chronologische volgorde, afgewisseld met een paar scènes waarin kritieke momenten van de instorting worden getoond. Aan de hand van getuigenissen van overlevenden gaan we terug in de tijd en zoomen we in op de oorzaken van de tragedie. Tot slot horen we de verhalen van de mensen die door de ramp getroffen zijn, gevolgd door een debat over de technologische vooruitgang die we sindsdien hebben geboekt om dergelijke ongelukken te voorkomen.