De geest van een overleden bruid bezoekt de verloofde van haar man omdat ze het niet kan verdragen dat hij van een ander houdt. De aanstaande bruid begint te geloven dat haar verloofde nog steeds verliefd is op zijn overleden vrouw, die omkwam bij een ongeluk op weg naar hun huwelijksreceptie. In een poging de bruid en haar verloofde weer te verzoenen, probeert Melinda de twijfels van de jonge bruid weg te nemen en de geest-bruid te helpen de kwestie af te sluiten.