Gone Girl
Ben Affleck en Rosamund Pike spelen de hoofdrollen in een cast van sterren. Deze thriller is gebaseerd op Gillian Flynns bestseller over een man die verdacht wordt van een misdrijf als zijn vrouw vermist wordt.
Deze film, geregisseerd door David Fincher en gebaseerd op de bestseller van Gillian Flynn, onthult geheimen van een modern huwelijk. Op zijn vijfde trouwjubileum meldt Nick Dunne (Ben Affleck) zijn prachtige vrouw Amy (Rosamund Pike) als vermist aan. Door een mediagekte en druk van de wet verdwijnt het idee Nicks perfecte huwelijk. Al snel wordt door zijn gedrag de vraag gesteld: heeft hij zijn vrouw vermoord?