Goofy and Wilbur
Goofy is voor het eerst te zien in een reeks tekenfilms waarin hij de hoofdrol speelt. Samen met zijn vriend, de sprinkhaan Wilbur, probeert hij vissen in zijn net te lokken. Wanneer Goofy ziet dat Wilbur in gevaar is, komt hij in actie om zijn vriend te redden van een hongerige kikker.