Green Card
Een gezamenlijke kennis regelt een verstandshuwelijk tussen de Fransman George Fauré en Brontë Parrish, een geboren New-Yorkse. George heeft een green card nodig om in de VS te blijven, en Brontë, een tuinder, heeft een perfect appartement met een plantenkas gevonden, maar het wordt alleen verhuurd aan een getrouwd stel. Na een korte ceremonie hebben ze ieder wat ze willen en nemen ze afscheid, met het plan elkaar nooit meer te zien. Maar een onderzoek door de autoriteiten brengt ze terug bij elkaar, en hoewel ze het eerst niet goed met elkaar kunnen vinden, beginnen de twee interessante ontdekkingen te doen over zichzelf en over romantiek.