Grosse Pointe Blank
John Cusack, Minnie Driver en Dan Aykroyd zijn hilarisch in deze dodelijke komedie. Martin Blank is een huurmoordenaar die in een dip zit, totdat hij op een middelbare school reünie zijn oude liefde weer tegen komt en een laatste klus kan klaren.