Hell On Earth: The Fall Of Syria And The Rise Of Isis
Aan de hand van bijna 1000 uur aan gevoelig beeldmateriaal beschrijft de film de neergang van Syrië tot in de ongebreidelde chaos die de opkomst van ISIS mogelijk maakte.
De makers van de Oscar-genomineerde film 'Restrepo', Sebastian Junger en Nick Quested, beschrijven de neergang van Syrië tot in de ongebreidelde chaos die de opkomst van de Islamitische Staat mogelijk maakte. Aan de hand van bijna 1000 uur aan verbluffend en schokkend beeldmateriaal leggen ze het schrijnende bloedbad van de Syrische oorlog vast, de politieke en sociale gevolgen en de menselijke tol ervan.