Heroes of the Long Road Home with Martha Raddatz
Ontdek de waargebeurde verhalen van de mannen en vrouwen die de inspiratie waren voor The Long Road Home. De beelden zijn gemaakt door Martha Raddatz, de auteur van het boek waar de serie op gebaseerd is. We zien hoe de soldaten en hun families de gebeurtenissen op Black Sunday moeten verwerken, hoe ze hun levens weer op de rails proberen te krijgen en hoe ze de collega's die het niet gered hebben eren.