High Heels and Low Lifes
Een waanzinnige komedie over twee vriendinnen die een overval horen gebeuren in hun buurt in Londen. Hun plannetje om de overvallers te chanteren, loopt mis en ze komen in de criminele onderwereld terecht, waar de zaken uit de hand lopen.
In deze hilarische actiekomedie spelen Minnie Driver en Mary McCormack beste vriendinnen die de confrontatie aangaan met een stel schurken. Het begint allemaal wanneer Shannon (Driver), een verpleegster bij een Londense eerstehulpafdeling, en Frances (McCormack), een sappelende Amerikaanse actrice, op een scanner horen hoe bankovervallers er met een fortuin vandoor gaan. Ze leggen contact en eisen een aandeel van de buit op. Maar wanneer de koppige criminelen weigeren ze ook maar een cent te geven en in plaats daarvan hun levens bedreigen, besluiten de meiden de inzet te verhogen en het de schurken knap lastig te maken. High Heels and Low Lifes is een film boordevol gedurfde overvallen, bedrog en hilariteit op hoge snelheid, en biedt het grootste plezier dat legaal mogelijk is.