Hoffa
In dit onvergetelijke epos van regisseur/co-ster Danny De Vito schittert Jack Nicholson in de rol van Jimmy Hoffa, de legendarische vakbondsleider wiens mysterieuze verdwijning nooit is opgehelderd.
In dit onvergetelijke epos van regisseur/co-ster Danny De Vito zien we Jack Nicholson als Jimmy Hoffa, de legendarische vakbondsleider wiens mysterieuze verdwijning nooit is opgehelderd. De film volgt Hoffa's gepassioneerde strijd om de invloedrijkste arbeidersvakbond van het land te vormen, zijn relatie met de maffia, en de daaruit voortvloeiende veroordeling en gevangenisstraf door toedoen van Robert Kennedy.