Holiday In Handcuffs
Nadat Trudie een sollicitatie voor een 'echte' baan heeft verknald - en zo haar ouders weer eens teleurstelt - én ze is gedumpt door haar vriend, stort ze in tijdens haar werk als serveerster. Omdat ze er erg tegenop ziet om alleen te zijn met de feestdagen, ontvoert ze een klant om hem aan haar familie voor te stellen als 'de ware'.