Hondententoonstelling
Pluto voelt zich niet op zijn gemak bij een sjieke hondenshow, maar flirt met Fifi, een kleine pekinees. Mickey en Pluto moeten van de jury vertrekken, maar als er een brand uitbreekt wordt Pluto de grote held als hij Fifi weet te redden.