How Stella Got Her Groove Back
Het gaat er heet aan toe als Stella (Angela Bassett) op vakantie gaat naar Jamaica en een knappe, jonge eilandbewoner (Taye Diggs) ontmoet. Een komedie waarin ook Whoopi Goldberg een hoofdrol speelt.
Stella (Angela Bassett) is ergens in de 40 en is een zeer succesvolle aandelenhandelaar uit San Francisco, die door haar kleurrijke New Yorkse vriendin Delilah (Whoopi Goldberg) wordt overgehaald om een welverdiende eersteklasvakantie naar Jamaica te nemen. Terwijl ze geniet van de schoonheid van het eiland, ontmoet ze een stoere, jonge eilandbewoner, Winston Shakespeare (Taye Diggs). Zijn verliefdheid op haar mondt uit in een hete en intense romance die Stella dwingt om na te denken over haar leven. Ze moet een balans zien te vinden tussen haar verlangen naar liefde en gezelschap en haar verantwoordelijkheden als moeder en bedrijfsleidster.