Hui Buh
Al 500 jaar is Hui Buh een eenzame figuur, de enige geest die door de verlaten hallen van Castle Burgeck spookt. Maar zijn rust wordt verstoord wanneer op een dag koning Julius de 111e arriveert. Zijn hoofdverblijf is afgebrand en nu wil hij zijn verloving met de mooie gravin Leonora vieren in het romantische kasteel.
Al 500 jaar is Hui Buh een eenzame figuur, de enige geest die door de verlaten hallen van Castle Burgeck spookt. Maar zijn rust wordt verstoord wanneer op een dag koning Julius de 111e arriveert. Zijn hoofdverblijf is afgebrand en nu wil hij zijn verloving met de mooie gravin Leonora vieren in het romantische kasteel. Maar hij rekende niet op Hui Buh. Die zet al zijn griezelige vaardigheden in om de bemoeizuchtige stervelingen uit zijn kasteel te jagen. Het eindigt onvermijdelijk in een griezelige strijd tussen Julius en Hui Buh...