I Captured the King of the Leprechauns
Een kijkje achter de schermen bij het filmen van Darby O'Gill and the Little People, met Walt Disney en Pat O'Brien.
Een kijkje achter de schermen bij het filmen van Darby O'Gill and the Little People, met Walt Disney en Pat O'Brien. Walt Disney bewijst zichzelf als acteur. O'Brien leert hem over Ierse tradities en gebruiken, waarna hij naar Ierland vertrekt om Koning Brian van de Ierse Kabouters en Darby O'Gill te ontmoeten. Hij is zo dol op hun verhalen dat hij hen uitnodigt mee terug te gaan naar Californië om in zijn film te spelen.