I Hate Christian Laettner
Hij scoorde misschien wel het meest spectaculaire punt ooit in een NCAA-basketbalcompetitie. Hij is de enige speler die in vier opeenvolgende Final Fours-finales mocht starten. Hij heeft er mede voor gezorgd dat Duke twee keer nationaal kampioen werd. Hij is knap, slim en sportief. Dus waarom had iedereen zo lang een hekel aan Christian Laettner?
Hij scoorde misschien wel het meest spectaculaire punt ooit in een NCAA-basketbalcompetitie. Hij is de enige speler die in vier opeenvolgende Final Fours-finales mocht starten. Hij heeft er mede voor gezorgd dat Duke twee keer nationaal kampioen werd. Hij is knap, slim en sportief. Dus waarom had iedereen zo lang een hekel aan Christian Laettner? Misschien was het omdat hij een keer op de borst van een gevallen speler trapte? Of om de discussies die hij met zijn teamgenoten voerde? Misschien dacht hij onterecht dat hij beter was dan de rest? 'I Hate Christian Laettner' duikt in het karakter van de polariserende persoonlijkheid en onthult het complete verhaal van de razendsnelle basketbalspeler. In deze documentaire hebben we veel contact met Laettner, zien we nooit eerder vertoonde beelden en bekijken we zijn verhaal vanuit verschillende perspectieven. Een diepgravend onderzoek naar de man die voor velen wordt gezien als de 'Blauwe Duivel' in persoon.