I Livets Slutskede
Hoe voelt het om te weten dat je geen toekomst meer hebt om naar uit te kijken? Wat doe je als je nog maar twee dagen, twee weken of misschien maximaal twee maanden te leven hebt? Hospice in Uppsala, voor mensen met een zeer korte levensverwachting, opent haar deuren voor de kijkers.