I Origins
In dit prikkelende drama doen een moleculair bioloog (Michael Pitt) en zijn laboratoriumpartner (Britt Marling) een indrukwekkende ontdekking waarmee de grootste mysteries van het leven kunnen worden ontrafeld.
Dr Ian Gray (Michael Pitt) is een moleculair bioloog die samen met zijn laboratoriumpartner Karen (Brit Marling) de evolutie van het oog bestudeert. Na een tragische romance met een jonge vrouw (Astrid Bergès-Frisbey) wordt Ians analytische aard op de proef gesteld, wat een reeks gebeurtenissen in gang zet die jaren later tot een verbluffende ontdekking leiden... een die misschien de grootste mysteries zal ontrafelen.