Unfaithful
Een vrouw en moeder van middelbare leeftijd heeft een affaire met een knappe, jongere man. Wanneer haar man achter de affaire komt, confronteert hij de man met een keuze die hem zal blijven achtervolgen.
Connie, een vrouw en moeder van middelbare leeftijd, heeft een verhouding met Paul, een knappe en jonge Fransman. Wanneer de man van Connie, Edward, achterdochtig wordt, huurt hij een privédetective in. Als zijn angsten worden bevestigd, confronteert Edward Paul met een beslissing die hem zal achtervolgen.