Manhunt
Wanneer een veroordeelde crimineel wordt beschuldigd van moord, gijzelt hij een van de GBI-agenten, waarop Will en Ormewood bewijsmateriaal vinden dat hun onschuld kan bewijzen. Angie vindt het moeilijk om nuchter te blijven wanneer ze ontdekt dat degene die haar in het verleden misbruikt heeft weer op vrije voeten is.