Instinct
Een gerenommeerde primatoloog wordt gearresteerd voor de moord op stropers in Afrika. Samen met een ambitieuze jonge psychiater begint hij aan een bijzondere zoektocht om de waarheid te achterhalen. Koste wat het kost.