Into the Grizzly Maze
Marsden en Jane spelen twee broers die niets met elkaar gemeen hebben. Ze lopen elkaar tegen het lijf in het afgelegen dorp in Alaska waar ze vandaan komen. Als een razende grizzlybeer tekeergaat in de bossen in de omgeving van het dorp, moeten de broers samenwerken om hem te kunnen stoppen.
Marsden en Jane spelen twee broers die niets met elkaar gemeen hebben en die elkaar tegen het lijf lopen in het afgelegen dorp in Alaska waar ze vandaan komen. Jane is hulpsheriff en werkt parttime als boswachter. Marsden heeft in de gevangenis gezeten en probeert het verleden achter zich te laten. Als een razende grizzlybeer tekeergaat in de bossen in de omgeving van het dorp, moeten de broers samenwerken om hem te kunnen stoppen. Billy Bob Thornton doet ook mee aan de berenjacht. Hij speelt een vastberaden jager die er alles aan doet om zijn prooi te doden.