Inventing the Abbotts
Twee hardwerkende broers die wachten op de kans om naar de universiteit te gaan, voelen zich aangetrokken tot de mooie, onbereikbare dochters van een rijke landgoedeigenaar.
Vonken vliegen in het rond, passie laait op en de loyaliteit binnen een familie barst en botst in een kleine stad vol sociale grenzen en donkere geheimen. Met zijn sterrencast, waaronder Joaquin Phoenix, Billy Crudup, Liv Tyler en Jennifer Connelly, vindt Inventing the Abbotts de beproevingen en overwinningen bij het volwassen worden opnieuw uit, in een tijd van onschuld die toch niet zo onschuldig was.