JFK
Officier van jusititie Jim Garrison uit New Orleans neemt de taak op zich om de moordaanslag op president John F. Kennedy in Dallas, Texas, in 1963 te onderzoeken. Door wat hij ontdekt, gaat hij vermoeden dat er meer achter het verhaal zit dan het publiek verteld wordt.