Jingle All The Way 2
In deze hartverwarmende en hilarische comedy strijden twee papa's om de beste vader te zijn en voor het beste kerstfeest ooit te zorgen. Larry, die van een lolletje houdt, heeft de grootste moeite om het perfecte kerstcadeau voor zijn 8-jarige dochter Noel te vinden. Het populairste speelgoed, beertje Harrison, is uitverkocht, maar Larry is vastberaden om zijn kleine meid gelukkig te maken.