Jonas Brothers: The Concert Experience
Ga mee backstage bij het filmdebuut van de Jonas Brothers. Kevin, Joe en Nick zijn op hun "Burning Up"-tournee en nodigen je uit een kijkje te nemen in hun eigen wereld. Dit filmevenement bevat gastoptredens van topartiesten Demi Lovato en Taylor Swift. Bemachtig je VIP-pas naar een unieke ervaring met dit veelzijdige trio en kijk hoe hun levens buiten het podium eruitzien.