Joshua
Door de geboorte van een nieuw meisje begint de familie Cairn langzaam uit elkaar te vallen. Dit is extra verontrustend voor de negenjarige Joshua, een excentrieke jongen die in een onheilspellende situatie terechtkomt ondanks zijn goede opvoeding.