Kafka, Kiffer Und Chaoten
Het is zomer en vijf studenten willen tijdens hun vakantie op Sicilië een film maken van "De Plattelandsarts" van Franz Kafka. Tot hun verrassing krijgen ze Kafka zo ver om mee te doen en dit leidt tot een bizarre, door hash omgeven, roadmovie, waarin Kafka de kans krijgt om zijn leven te herschrijven.