Kingdom Come
Wanneer haar man overlijdt, roept Raynelle Slocumb (Whoopi Goldberg) haar hele familie bij elkaar en borrelen de familiespanningen op tot een komisch kookpunt zodra de volledig disfunctionele Slocumbs allemaal herenigd zijn.
Verschillende leden van een grote Afrikaans-Amerikaanse familie komen samen om voorbereidingen te treffen voor de begrafenis van de patriarch van de familie, die hen het leven altijd heel moeilijk heeft gemaakt. Ze gooien een hoop oude kwesties op tafel waar ze al lange tijd mee worstelen.