Kiss Me Goodbye
Het nieuwe huwelijk van een weduwe wordt verstoord door de mondige geest van haar overleden man. Geïnspireerd door de Braziliaanse komedie 'Dona Flor e Seus Dois Maridos', (‘Dona Flor en haar twee echtgenoten’) uit 1978.
James Caan is een tapdansende geest. Jeff Bridges is een springlevende blaaskaak. Samen zijn ze de perfecte match voor Sallie Field, de vrouw die tussen beide mannen in komt te zitten in deze hilarische bovennatuurlijke komedie. Het spookachtige plezier begint wanneer, een week voor Kay Villano’s huwelijk met de serieuze dr Rupert Baines, een onuitgenodigde gast komt opdagen: de geest van Kays overleden, maar o-zo-joviale echtgenoot Jolly. Het wordt nog erger wanneer blijkt dat niemand behalve Kay Jolly kan zien of horen. De hemelse fratsen volgen elkaar in rap tempo op terwijl de drie supersterren hun vreemde, onsterfelijke driehoeksverhouding uitvechten in kostelijke nieuwe dimensies.