Kissing Jessica Stein
Jessica Stein is een alleenstaande, eerlijke, succesvolle zakenvrouw, die zichzelf toch niet zo eerlijk vindt als ze dacht, als ze een intense vriendschap sluit met carrièrevrouw Helen Cooper… een vriendschap die uiteindelijk leidt tot een romance.
Na een hele reeks helse dates ontdekt de neurotische New Yorkse journaliste Jessica Stein een intrigerende contactadvertentie die als enige nadeel heeft dat ze in de sectie 'vrouw zoekt vrouw' staat. In een gedurfde opwelling beslist ze de advertentie te beantwoorden en tot haar verbazing klikt het meteen met de hippe Helen Cooper uit downtown New York. De vrouwen worden na een tijdje oprecht verliefd op elkaar en moeten, bij gebrek aan conventionele genderrollen, hun rollen gaandeweg zelf invullen.