Korsika: Wildnis Zwischen Schnee Und Sand
Het diverse ecosysteem van Corsica, van ruige landschappen tot dichte macchia, herbergt unieke soorten zoals moeflons en edelherten. Beschermd door de onafhankelijkheid van het eiland, gedijt de wilde fauna te midden van rotsachtige bergen en verlaten dorpen, wat het rijke natuurlijke erfgoed van Corsica symboliseert.