Kruimeltje en de Strijd om de Goudmijn
In Kruimeltje en de Strijd om de Goudmijn is Kruimeltje weer verenigd met zijn ouders. Hij is niet meer het arme straatjongetje, maar woont samen met zijn ouders in een mooie villa op het platteland. Kruimeltje mist het spannende stadsleven. Hij besluit om weg te lopen, samen met zijn trouwe hond Moor. Maar onderweg wordt hij tegengehouden door Anna en zij worden zij allebei ontvoerd!