The Hit List
De moordlijst van Ervil zorgt voor een golf van angst wanneer de sekte na zijn dood wordt overgenomen door een nieuwe generatie en er een meedogenloos moordcomplot wordt opgezet. Anna en Celia worden wakker geschud door de dodelijke geschiedenis van hun familie en proberen op een gewaagde manier uit de sekte te ontsnappen.