Last Secrets of the Nasca
Dankzij intensieve opgravingen, nieuwe technologie (DNA-analyses, 3D-volumetrische scanners, luchtradar van de NASA en augmented reality) en de ontdekkingen van Italiaanse, Peruaanse, Franse en Amerikaanse wetenschappers helpt de film ons met het onthullen van het mysterie dat hangt rond de duizelingwekkende wereld van de oude beschavingen van de Nazca en de Paracas.