Into the Deep
Cora probeert het kompas van Emma en Mary Margaret te stelen. Regina en Mr Gold moeten Davids leven op het spel zetten in de hoop dat hij contact zal opnemen met Mary Margaret.
Cora doet alles wat in haar macht ligt om het kompas van Emma en Mary Margaret te stelen in haar zoektocht naar de ingang van Storybrooke. Om te voorkomen dat Henry nog meer gevaar loopt, moeten Regina en Mr Gold Davids leven op het spel zetten in de hoop dat hij contact zal opnemen met Mary Margaret en haar van cruciale informatie zal voorzien die haar en Emma kan helpen om de doorgang naar Storybrooke te vinden.