A Grave Matter
Melinda komt in contact met een geest die zich niet bekend kan maken bij Melinda, maar die beweert dat de weduwe die elke dag bij zijn graf huilt niet zijn vrouw is. Langzamerhand kan de geest zich dingen herinneren over zijn leven en hij bekent aan Melinda dat hij zijn vrouw en dochtertje in de steek heeft gelaten. Het doet Melinda denken aan haar eigen verleden. Ze probeert haar persoonlijke gevoelens opzij te zetten en het raadsel over wie in het graf begraven ligt te ontrafelen.