Le Divorce
Een vrouw gaat naar Frankrijk om haar zwangere zus moreel te steunen nadat zij gedumpt is door haar overspelige Franse echtgenoot, en wordt zelf halsoverkop verliefd op een man die oud genoeg is om haar grootvader te zijn.
Isabel, een jonge Amerikaanse vrouw, komt naar Parijs om bij haar zwangere zus te zijn, net op het moment dat de Franse echtgenoot van haar zus haar verlaat voor een andere vrouw. Wat volgt, is een rommelige scheiding met een unieke Frans-Amerikaanse inslag, en intussen heeft Isabel een affaire met de oudere, maar zeer aantrekkelijke oom van de man.