The One
Melinda staat voor de enorme uitdaging om de dode passagiers ervan te overtuigen over te steken, maar wordt tegengewerkt door een kwaadaardige geest die de geesten juist op aarde probeert te houden. Bovendien moet ze zich verdedigen tegenover onderzoekers die zich afvragen hoe ze wist dat er problemen waren met het vliegtuig voordat het neerstortte. Melinda moet het vertrouwen winnen van zowel de passagiers als de politie, en afrekenen met de kwaadaardige geest.