Little Manhattan
Little Manhattan is een vrolijke komedie die geschikt is voor kinderen en volwassenen. In een stad die bekendstaat om zijn spanning en sensatie, staan twee jonge vrienden op het punt om aan het grootste avontuur van allemaal te beginnen.