Little Murders
Een jonge man die zich nooit ergens mee bemoeit, wordt door een New-Yorkse carrièrevrouw gered van een stel overvallers. Ze laat hem niet zomaar gaan en ze trouwen met elkaar, maar dan wordt ze vermoord door een scherpschutter. Gebaseerd op het toneelstuk van Jules Feiffer.
Alfred Chamberlain (Elliot Gould) was ooit een succesvol fotograaf, maar door zijn gewoonte om mensen uit zijn foto’s te wissen, krijgt hij geen werk meer en raakt zijn geluk op. Hij heeft zijn passie voor het leven verloren. Dan ontmoet hij Patsy Newquist (Marcia Rodd), die besluit dat het haar missie wordt om hem te veranderen in, zoals ze zelf zegt, een 'sterke, vitale, zelfverzekerde man die ik kan beschermen en verzorgen.' Wanneer ze hem mee naar huis neemt om hem voor te stellen aan haar ouders (Vincent Gardenia en Elizabeth Wilson), gaat het mis. Hun New York van de jaren 1970 wordt geteisterd door een epidemie van willekeurige schietpartijen en zinloos geweld. Uiteindelijk realiseert Alfred zich dat de enige zinnige reactie op een krankzinnige wereld is om zelf gek te worden.